FAQ'S

Har du spørgsmål? Her kommer nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi modtager hos A Working Theory. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Leider konnten wir keine Ergebnisse finden

Shop

Hvor kan jeg køber jeres produkter?

Du kan købe vores produkter online på vores egen webshop. Nogle gange deltager vi også på designmarkeder. Få mere info omkring dette anbefaler vi at du følger med på vores instagram @a_working_theory eller skriver dig op til vores nyhedsbrev.

Hvor kan jeg prøve jeres produkter?

Du har to muligheder for at prøve vores produkter:

1) Efter aftale på vores kontor i Kongens Lyngby. Vi du ønsker at prøve vores produkter på vores kontor, så skrive en mail til kunderservice@awokringtheory.dk

2) Hjemme hos dig selv. Vi har fri ombytning, så det giver dig mulighed for at købe vores skjorter og bluser og prøve dem hjemme hos dig selv. Passer størrelsen ikke? så skriv til kunderservice@awokringtheory.dk. Når det er gjort sender du produktet retur til os ved hjælp af vedlagte returlabel. Når vi har modtaget din ombytning, sender vi den nye størrelse retur til dg.

Produkt

Hvad er jeres skjorter og bluser lavet af?

Vores skjorter og bluser er lavet af 100% LENZING™ ECOVERO™ viskosefibre, der er certificeret med det officielle europæiske miljømærke, EU Blomsten. EU Blomsten forudsætter miljømæssig ansvarlighed i hele produktets livscyklus – fra rå-materialer og produktion til brugsfase og bortskaffelse.

Hvordan er pasformen på jeres skjorter/bluser?

Pasformen er relativ lige op og ned, med en lille smule tajle. Hvis du er i tvivl er du altid velkommen til at kontakte vores kunderservice på:

Tlf: 28579503
Mail: kunderservice@aworkingtheory.dk

Hvordan finder jeg min størrelse?

Du finder vores størrelsesguide her.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på:

Tlf: 28579503
Mail: Kunderservice@outlook.dk

Er jeres produkter strygefrie?

Nej vores produkter er desværre ikke strygefrie og vi anbefaler også altid at du stryger din skjorte efter vask, da viskose ofte trækker sig lidt sammen i vask og ved at stryge, strækker fibrene sig igen.

Hvordan kan jeg minimere strygning?

Vores skjorter og bluser er ikke strygefrie - Men du kan gøre meget for at minske strygningen, ved at følge vores råd nedenfor.

1) Sørg altid for at knapperne er lukket og vask skjorten/blusen på vrangen

2) Vask din skjorte/blusen på et program med lave omdrejninger (400-600 o/min.)

3) Lad skjorten/blusen tørre på en bøjle, sørg for at lukke alle knapper

4) Når du hænger skjorten/blusen til tørre på bøjlen stræk og hiv forsigtigt i sømmene så de retter sig ud.

Det er vigtigt at du ikke tørretumbler din skjorte/bluse.

Hvis du alligevel ønsker at stryge din skjorte eller bluser kan du læse vores trin-for-trin guide: Hvordan stryger man en skjorte her..

Hvordan passer jeg bedst på mit produkt?

Vi anbefaler at du vasker dit på produkt på 30 grader finvask og lader den, efterfølgende tørre på en bøjle.

Hvor bliver jeres skjorter og bluser produceret?

Produktionen foregår hos vores dygtige leverandør Dibella i Indien. Dibella er certificeret i henhold til førende internationale standarder for social og miljømæssig ansvarlighed. Du kan læse meget mere om vores materialer og produktion lige her

Min ordre

Kan jeg annullere min ordre?

Ja det kan du godt. I det tilfælde af at du ønsker at annullerer din ordre, er det vigtigt at du kontakter vores kundeservice på mail: kunderservice@aworkingtheory.dk hurtigts muligt efter din ordre er modtaget, vi sender nemlig ordre afsted samme dag som vi modtager dem.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en vare med fejl?

Hvis du har modtaget en vare med fejl, så skal du sende en mail til kundeservice@aworkingtheory.dk. I mailen vedhæfter du et billede af reklamationen, skriver dit ordrenummer og beskriver fejlen.

Herefter vil vi ombytte varen, hvis den er på lager og ellers refundere pengene.

Hvad gør jeg hvis mit produkt går i stykker?

Du har altid to års reklamationsret. Hvis dit produkt er gået i stykker, så send gerne et billede og en mail til Kunderservice@aworkingtheory.dk. Så finder vi den rette løsning for dig sammen.

Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Du indtaster din rabatkode eller gavekort til ved checkout. Ovre i højre side under produkt billeder er der et felt, hvor der står "Rabatkode" og koden indtastes.

Jeg har glemt at taste min rabatkode ind, kan den blive tilføjet efterfølgende?

Hvis du har glemt at taste din rabatkode ind på din ordre, så skriv til kunderservice@aworkingtheory.dk. Så hjælper vi dig

Kan jeg benytte to rabatkoder på samme tid?

Nej, det kan vores system desværre ikke håndtere.

Forsendelse

Hvad er jeres leveringstid?

1-3 dage. Vi bestræber os altid på at sende ordre afsted samme dag som de er modtaget

Hvad koster levering?

Vi har gratis levering til privat, erhverv og pakkeshops

Sender I til andre lande end Danmark?

Desværre ikke på nuværende tidspunkt men du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail: kundeservice@aworkingtheory.dk

Hvad er jeres pris på retur?

Hvis du benytter dig af vedlagte retur label vil 40 kr. blive fratrukket din tilbage betaling.

Hvordan returnerer jeg mine varer?

Du har følgende 2 muligheder for returnering:

1. Returnering med en returlabel fra os

Når du modtager en pakke fra os, er der altid vedlagt en et GLS returlabel.

Returlabel koster 40,- ved brug og fratrækkes det beløb, du skal have retur.

2. Returnering, hvor du selv står for porto

Ønsker du selv at stå for porto og valg af transportør, skal du blot informere os omkring returneringen pr. mail kundeservice@aworkingtheory.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Når det er gjort, skal pakken sendes til:

A Working Theory ApS
Stengårds Alle 95
2800 Kongens Lyngby

Att: Michelle Wadskjær

Tilbagebetalingen sker inden for 4-7 dage.

HUSK!! at du altid skal meddele returneringen pr. mail på kundeservice@aworkingtheory.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Angiv i mailen hvorfor du ønsker at sende din vare retur - benyt en af de følgende returkoder:

Retur koder:

A: Varen er for stor

B: Varen er for lille

C: Varen er ikke som forventet

D: Fortrudt køb

E: Ønsker at ombytte varen, skriv til hvilken

F: Andet, uddyb gerne

Kan jeg få ombyttet mine varer til en anden størrelse eller farve?

Ja vi har fri ombytning. Ønsker du at ombytte din varer til en anden størrelse eller farve, så skriv til vores kundeservice på: kundeservice@awokringtheory.dk. Når det er gjort, sender du varen retur til os ved hjælp af vedlagte returlabel. Når vi har modtaget din varer, sender vi den ønskede varer retur til dig.

×